Sunday, February 17, 2008

"Berdetik Dalam Hati Kenapa Dulu....."

"SETIAP HARI SAYA DAPAT RM200~RM500, SAYA BOLEH ANDA JUGA PASTI BOLEH."

Sebenarnya rakan2 itulah kata2 top reseller dalam programme ini, Hanya dengan modal minimum Rm50, sekarang beliau Hanya Duduk Goyang Kaki, sementara account banknya dipenuhi dengan duit setiap hari.Inikah yang kita mahu...? Mulanya memang sukar dipercayai, tetapi ianya memang reality setelah saya sendiri berbual dengannya melalui telefon. "Berdetik dalam hati kenapa dulu saya tak usahakannya bersungguh-sungguh"...!!!, kerana saya telah joint sejak 31 july07.

Bezanya dengan prog2 lain ialah, disini PELANGGAN BARU yang akan membuat bayaran secara bank-in terus ke dalam akaun anda, Setelah anda berjaya seponser 6org direct sponser. Bermaksud seponser ke7 ANDA, dan seterusnnya akan terus membayar DIRECT KE ACC ANDA, Ok tak...?

Sebab itulah saya promote kembali, alahh... apalah sangat untuk dapatkan 6org, sedangkan di programme-programme lain kita boleh sponser berpuluh-puluh orang dengan mudah...

Cuba kawan-kawan renung-renungkan....!!!
Programme bagaimana yang kita mahu....!!!
Adakah kita masih terus tercari-cari programme yang sesuai....!!!
Tapi Yang Penting apakah yang selama ini kita buat mendatangkan hasil....!!!
Atau adakah income yang kita dapat masih suam-suam kuku sahaja....!!!!
Saya mnyeru rakan-rakan sekelian, untuk teruskan perjuangan ini, insyallah...aminnnn.

No comments: